Jaký je pohled českých digitálních agentur na digitální marketing?

Zjistit to jsem se pokusila v rámci mého nekomerčního průzkumu členů Asociace.BIZ a sdružení Digitální Agentury, a vybraných nečlenských agentur, který jsem realizovala od června do září 2011. Výsledky mohou zaujmout nejen zkoumané společnosti, rovněž zadavatele online projektů a odborníky z oblasti marketingu obecně.

Inspiraci pro mě představovaly výzkumné studie Society of Digital Agencies (SoDA). Tato organizace slouží jako hlas odborníků digitálního marketingu po celém světě. V rámci mého průzkumu jsem se soustředila na vybraná témata z oblasti digitálního marketingu, pohledem českých realizátorů online projektů. Získat odpovědi od představitelů digitálních agentur představovalo výzvu, obzvlášt, když se v průběhu sběru a zpracování dat počet členů obou sdružení neustále měnil.

K nejzajímavějším informacím patří srovnání využívání a efektivity kanálů digitálního marketingu, hodnocení metrik reklamní účinnosti, a informační zdroje o profilu a chování spotřebitelů, nových technologiích a trendech.

Další zajímavá zjištění souvisí s oblastí interních a externích pracovních zdrojů. Většina zkoumaných společností neprojevuje velký zájem o interní pracovníky marketingového výzkumu, na rozdíl od webových analytiků nebo strategických plánovačů. Pravděpodobně jim technologická měření poskytují dostatečné množství o chování spotřebitelů, které digitální agentury považují za hlavní faktor v souvislosti se změnami investic do digitálního marketingu.

Výsledky průzkumu naleznete na Digitalni marketing pohledem digitalnich agentur

Advertisements

Zanechat Odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

WordPress.com Logo

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit / Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit / Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit / Změnit )

Google+ photo

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Odhlásit / Změnit )

Připojování k %s